החיפוש הניב 4733 תוצאות

על ידי sliver
07/11/2004 , 22:22
פורום: חוקי מג'יק וחוקי טורנירים
נושא: Kiki-Jiki & Darksteel colossus
תגובות: 10
צפיות: 1173

מה פתאום לערבב? A token isn't a card
אתה לא יכול להחזיר את העותק לספריה שלך
על ידי sliver
07/11/2004 , 3:39
פורום: מידע על טורנירים וליגות
נושא: Pre-Release Unhinged & Team Sealed PTQ!
תגובות: 36
צפיות: 4360

Re: Pre-Release Unhinged & Team Sealed PTQ!

Orb כתב: Team Sealed PTQ (Teams of 3 people playing Team Sealed):
"טורניר הקבוצות האחרון שהתקיים היה הצלחה גדולה ושחקנים רבים דיווחו שזה הפורמט האהוב עליהם ביותר"

ליל"ט
על ידי sliver
07/11/2004 , 2:27
פורום: מידע על טורנירים וליגות
נושא: Pre-Release Unhinged & Team Sealed PTQ!
תגובות: 36
צפיות: 4360

יש הסבר גם בעברית ...
http://members.pundak.co.il/magic/glossary.php?e=439
נשמע מעניין ומבטיח, אבל בטח לא יהיה מבדר כמו הפרירליס
על ידי sliver
06/11/2004 , 13:03
פורום: חוקי מג'יק וחוקי טורנירים
נושא: Wicked Akuba
תגובות: 6
צפיות: 878

כנראה שזה היה ציני מידי בשבילי
אפשר לנעול כדי למנוע התדרדרות נוספת
על ידי sliver
06/11/2004 , 12:36
פורום: חוקי מג'יק וחוקי טורנירים
נושא: Wicked Akuba
תגובות: 6
צפיות: 878

מה זה בדיוק colorelss swamps ?
ואם זה כל מה שיש לך איך בכלל שיחקת את האקובה?

ותשובה חצי לעניין - אתה יכול עם City of Brass להפיק :manab: ואז תספוג 1 נזק והיריב יפסיד 1 חיים. כמה אירוני ומתאים לשחור...
על ידי sliver
03/11/2004 , 21:48
פורום: חוקי מג'יק וחוקי טורנירים
נושא: לגבי PROTAKTION
תגובות: 6
צפיות: 1061

zappp כתב:לא
זה ישאר
אם הפרוטקשן הוא מהצבע של האנצנטמנט אז האנצנטמנט יפול וילך לגרייב-יארד. יש הודעה על זה כמה הודעות קודם.
על ידי sliver
03/11/2004 , 17:15
פורום: חוקי מג'יק וחוקי טורנירים
נושא: לגבי PROTAKTION
תגובות: 6
צפיות: 1061

כן, ובפעם הבאה בבקשה תרשום את שמות הקלפים באנגלית (ובצורה נכונה) כדי שיוכלו להבין על איזה קלפים מדובר ביותר קלות ולעזור לך יותר טוב *תיקון* - Blessed Breath אפשר להטיל רק על יצור שהוא שלך, כלומר היריב לא יכול להטיל את זה על יצור שלך. אבל אם היצור יקבל הגנה משחור האנצנט יפול. Thousand-legged Kami Oni...
על ידי sliver
03/11/2004 , 14:46
פורום: חוקי מג'יק וחוקי טורנירים
נושא: בארטר על פלאטינום+אבונס
תגובות: 3
צפיות: 701

הבארטר לא מטרגט אותם ולא אותך, ולבחור יצורים להקריב זה לא לטרגט אותם.
כלומר היכולת של האבונס לא עוזרת לך במקרה כזה
על ידי sliver
02/11/2004 , 23:55
פורום: חוקי מג'יק וחוקי טורנירים
נושא: פיירו והגנה..
תגובות: 8
צפיות: 1052

אבל למה הנזק נמנע? זה על כל היצורים הקסם לא בוחר מטרה... :-: :-? אין מטרה ולכן הנזק נגרם לכל היצורים, אבל הוא נמנע כי יש למלאכית הגנה מאדום. זה משהו ספציפי לנזק ולהגנה. אולי תבין יותר טוב ביחס למקרה אחר - לדוגמא Wrath of god גם לא בוחר מטרה, אבל הוא לא גורם נזק אלא משמיד יצורים ולכן המלאכית לא תשרו...
על ידי sliver
02/11/2004 , 23:31
פורום: חוקי מג'יק וחוקי טורנירים
נושא: פקוטקשן ואנצ'נטים...
תגובות: 3
צפיות: 688

האנצנטמנט יפול ממנו וילך לבית הקברות
על ידי sliver
31/10/2004 , 20:16
פורום: חוקי מג'יק וחוקי טורנירים
נושא: האם אפשרי תיקו?
תגובות: 11
צפיות: 1337

במג'יק מנצחים על ידי הפסד של היריב, אבל יש יוצאי דופן. יש 7 קלפים, בערך, שבתנאים מסויימים מאפשרים לך לנצח את המשחק. כמעט על כולם כתוב: At the beginning of your upkeep, if X has Y, you win the game. בגלל שזה בupkeep של השחקן לא יכול להיווצר מצב שלשחקן השני יש קלף כזה וגם הוא יזכה. היצוא מן הכלל היחיד...
על ידי sliver
31/10/2004 , 15:36
פורום: חוקי מג'יק וחוקי טורנירים
נושא: תמנון מעוגל (זה לא ספאם)
תגובות: 6
צפיות: 999

Skullclamp הוא לא רסטריקטד, הוא banned
והוא היחיד בבלוק
על ידי sliver
31/10/2004 , 15:31
פורום: חוקי מג'יק וחוקי טורנירים
נושא: חוקי Stack
תגובות: 13
צפיות: 1493

אז זהו - כשיש 0 הוא מת.
mindslaver - ההשפעה היא לתור אחד בלבד. כשאתה שולט עליו אתה גם שולט על עצמך ככה שאתה יכול לשחק קלפים מהיד שלך או שלו איך שאתה רוצה, אבל התשלום עליהם צריך להיות ממאגר המאנות של השחקן שהם שלו וכמובן שאתה צריך לפעול לפי החוקים ולפי מה שכתוב על הקלפים.
על ידי sliver
31/10/2004 , 15:11
פורום: חוקי מג'יק וחוקי טורנירים
נושא: חוקי Stack
תגובות: 13
צפיות: 1493

1. יתקנטרו כי אין להם מטרה
2. לא. רק זה ששיחקת עליו מושפע, ויצורים אחרים בעלי אותו השם בדיוק.
על ידי sliver
31/10/2004 , 0:25
פורום: חוקי מג'יק וחוקי טורנירים
נושא: שאלה בנושא חיוב חסימה
תגובות: 5
צפיות: 1122

אי אפשר להשתמש בפרובוק על יצור שיש לו הגנה מתאימה
על ידי sliver
30/10/2004 , 18:08
פורום: חוקי מג'יק וחוקי טורנירים
נושא: שאלה בקשר לטוקנים...
תגובות: 4
צפיות: 873

טוקנים לא יכולים להתקיים בשום מקום מלבד באזור המשחק. טוקן בניגוד לקלפי משחק אחרים הוא לא קלף. אתה לא יכול לשחק ביד קלף של טוקן, אלא כישוף שנותן לך טוקן/ים. הכישוף הולך לגרייביארד (או משהו אחר הולך, נגיד עבור Wand of the Elements אתה צריך להקריב לנדים שהולכים לגרייביארד. וטוקן של קלדרה סתם קשה לעשות)...
על ידי sliver
30/10/2004 , 17:16
פורום: חוקי מג'יק וחוקי טורנירים
נושא: שליטה על נקסוס
תגובות: 1
צפיות: 500

כן. השפעת השליטה לא נגמרת בסוף התור ולא תלויה בכך שהאנצנטמנט נשאר על הפרמננט.
על ידי sliver
29/10/2004 , 14:12
פורום: חוקי מג'יק וחוקי טורנירים
נושא: שאלה לגבי Triskelion ושני Mephidross Vampire
תגובות: 16
צפיות: 1802

או... שתוכל להרוג ליריב את כל היצורים ולתקוף אותו עם טריסקלטון עם טריליון קאונטרים. ואם גם זה לא יעבוד, תור הבא יהיו לו מספיק קאונטרים לירות על היריב.
על ידי sliver
29/10/2004 , 14:02
פורום: חוקי מג'יק וחוקי טורנירים
נושא: שתי Kokusho, the Evening Star
תגובות: 6
צפיות: 1100

היריב יפסיד 5 חיים על דרקון אחד ואתה תרוויח מזה 5 חיים.
אם מדובר בשני דרקונים אז פי 2 - 10 חיים יורדים לו ואתה מרוויח מזה 10 חיים.
כל דרקון גורם את ההשפעה שלו באופן עצמאי והחיים שתרוויח לא מושפעים מהדרקון השני.
על ידי sliver
29/10/2004 , 13:56
פורום: חוקי מג'יק וחוקי טורנירים
נושא: Q:about alarm
תגובות: 15
צפיות: 1927

MegaMango כתב:מישהו יכול לתת לי בבקשה את השמות המדוייקים של הקלפים כדי שאוכל להבין קצת יותר את מה שהוא אמר?
Forbidden Orchard
lifespark spellbomb
Intruder alarm