תחומי השפעה חדשים

 

רשימת תחומי ההשפעה:

·        אבי כל הענקים

·        אם כל הענקים.

·        גרגרנות (Gluttony)

·        דיפלומטיה (Diplomacy)

·        דם (Blood)

·        השחתה (Corruption)

·        זעם (Fury)

·        חשכה (Darkness)

·        טהרה (Purification) חדש

·        יצירה (Creation)

·        ייאוש )Desperation)

·        כאב/עינוי(Pain/Torture) חדש

·        כיבוש (Conquest)

·        כסף (Money)

·        לבירינת' (Labyrinth)

·        מגפה (Plague) חדש

·        מורשת טרולים (Ancestry, Trolls)

·        מסורת-האבות

·        מרד-הנעורים

·        מחלה (Disease)

·        מנהיגות (Leadership)

·        סודות (Secrets) חדש

·        עוצמה (Power) חדש

·        פחד (Fear)

·        צדק (Justice)

·        צייד (Hunter)

·        שאפתנות (Ambition)

·        שלטון (Rulership) חדש

·        שנאה (Hatred)

·        תאווה (Lust)

 

הערה: חלק מתחומי ההשפעה עברו שינוי מהאופן בו הוצגו במקור.

 

 

אם כל הענקים

כוחות ניתנים: פעם ביום, הדמות רשאית לקרוא להשגחה עליונה. זוהי פעולה רגילה. כל הענקים החברותיים ברדיוס של 3 מטר/דרגת מטיל זוכים בתוסף 1+ קדוש לדירוג שריון ולגלגולי הצלה. משך ההשפעה של יכולת דמוית-קסם זו הוא סיבוב אחד/דרגת מטיל.

 

לחשי תחום אם כל הענקים

  1. ברכה (Bless)
  2. סיוע (Aid)
  3. ריפוי פצעים חמורים (Cure Serious Wounds)
  4. משמר נפש (Death Ward)
  5. קיר אבן (Wall of Stone)
  6. מרפא (Heal)
  7. שיקום דגול (Greater Restoration)
  8. שדה נוגד-קסם (Antimagic Field)
  9. נס (Miracle)

 [לקוח מתוך Gods, בהוצאת Alderac Entertainment Group]

 

אבי כל הענקים

כוחות ניתנים: גערה ושליטה בענקים אחרים ויצורים מסוג ענק (עוגים, טרולים, אטינים, וכו') בדומה לאופן בו כוהן מרושע מפקד על אל-מתים. ניתן להשתמש בכוח זה מספר פעמים ביום השווה ל- 3 + מתאם הכריזמה.

 

לחשי תחום אבי כל הענקים

  1. חסד שמימי (Divine Favor)
  2. ניפוץ (Shatter)
  3. עיוורון/חירשות (Blindness/Deafness)
  4. שליטה במים (Control Water)
  5. מכת אש (Flame Strike)
  6. מפגע (Harm)
  7. שליטה במזג-האוויר (Control Weather)
  8. רעידת אדמה (Earthquake)
  9. סופת נקם (Storm of Vengeance)

[לקוח מתוך Gods, בהוצאת Alderac Entertainment Group]

 

גרגרנות (Gluttony)

כוחות ניתנים: חסינות לכול הרעלים הנבלעים וחסינות לכל המחלות או ההשפעות הנובעות מאכילת מזון מקולקל או רקוב.

 

לחשי תחום גרגרנות

  1. גרגרי-מרפא (Goodberry)
  2. יצירת אוכל ומים (Create Food and Water)
  3. נטרול רעל (Neutralize Poison)
  4. ענן מצחין (Stinking Cloud)
  5. מגפה (Contagion)
  6. משתה גיבורים (Heroes’ Feast)
  7. אבן לבשר (Stone to Flesh)
  8. בשר לאבן (Flesh to Stone)
  9. אחוזה הדורה* (Maginificent Mansion)

* בדומה ללחש האחוזה ההדורה של מורדנקיאנן המופיע בספר לשחקן ע"מ 189.

[לקוח מתוך Gods, בהוצאת Alderac Entertainment Group]

 

דיפלומטיה (Diplomacy)

כוחות ניתנים: אתה זכאי של 4+ תוסף קדוש לכל בדיקות הדיפלומטיה.

 

לחשי תחום דיפלומטיה

  1. פקודה (Command)
  2. ריתוק (Enthrall)
  3. ערפול חפץ (Obscure Object)
  4. זיהוי שקר (Discern Lies)
  5. סקירה (Scrying)
  6. מרפא (Heal)
  7. סקירה דגולה (Greater Scrying)
  8. בעל-ברית עליון (Greater Planar Ally)
  9. נס (Miracle)

[לקוח מתוך Gods, בהוצאת Alderac Entertainment Group]

 

דם (Blood)

כוחות ניתנים: הדמות רשאית לחתוך את עצמה בזמן שהיא מטילה לחשי תחום. בכל פעם שהיא עושה זאת, היא סופגת נקודת נזק אחת לכל דרגת לחש. משך ההשפעה של הלחש מוכפל בדומה לכישרון העל-קסם, הארכת לחש.

 

לחשי תחום דם

  1. גרימת פחד (Cause Fear)
  2. כוח-שור (Bull’s Strength)
  3. מלבושי קודש (Magic Vestment)
  4. זימון מפלצת IV (Summon Monster IV)
  5. סקירה (Scrying)
  6. הליכת רוח (Wind Walk)
  7. דחייה (Repulsion)
  8. הילת טומאה (Unholy Aura)
  9. עצירת זמן (Time Stop)

[לקוח מתוך Evil, בהוצאת Alderac Entertainment Group]

 

השחתה (Corruption)

כוחות ניתנים: פעם אחת ביום, הדמות רשאית לבחור יצור אחר ולדעת בדיוק מהו הדבר שאותו יצור רוצה יותר מכול.

 

לחשי תחום השחתה

  1. הקסמת אדם (Charm Person)
  2. ריתוק (Enthrall)
  3. הצעה (Suggestion)
  4. שלטון באדם (Dominate Person)
  5. ערפל מחשבתי (Mind Fog)
  6. השבעה/משימה (Geas/Quest)
  7. משאלה מוגבלת (Limited Wish)
  8. דרישה (Demand)
  9. משאלה (Wish)

[לקוח מתוך Evil, בהוצאת Alderac Entertainment Group]

 

זעם (Fury)

כוחות ניתנים: פעם אחת ביום, אתה רשאי להיכנס להתקף זעם כברברי בדרגת הכוהן שלו או לגרום לאחר להיכנס להתקף שכזה. גרימת התקף זעם באדם אחר היא פעולה רגילה. בתום הפעולה המטרה נכנסת להתקף זעם. מטרות שאינן רוצות להיכנס להתקף זעם זכאיות לגלגול הצלה כח-רצון (ד"ק 10 + דרגתך ככוהן) על מנת למנוע את הכניסה להתקף זעם.

 

לחשי תחום זעם

  1. גרימת פחד (Cause Fear)
  2. בהלה (Scare)
  3. הצעה (Suggestion)
  4. רגש (Emotion)
  5. ערפל מחשבתי (Mind Fog)
  6. הצעה להמונים (Mass Suggestion)
  7. מילת עוצמה, הלם (Power Word, Stun)
  8. מילת עוצמה, עיוורון (Power Word, Blind)
  9. מילת עוצמה, מוות (Power Word, Kill)

[לקוח מתוך Gods, בהוצאת Alderac Entertainment Group]

 

חשכה (Darkness)

כוחות ניתנים: ראיית-חושך לטווח של 18 מטר (60 רגל).

 

לחשי תחום חשכה

  1. מעטה ערפל (Obscuring Mist)
  2. חשכה (Darkness)
  3. אפלה (Deeper Darkness)
  4. העלמות מעין (Invisibility)
  5. מעטפת העלמות (Invisibility Sphere)
  6. הולכת-שולל (Mislead)
  7. המון נעלם-מעין (Mass Invisibility)
  8. מילת עוצמה, עיוורון (Power Word, Blind)
  9. שער (Gate)

[לקוח מתוך Evil, בהוצאת Alderac Entertainment Group]

 

טהרה (Purification)

כוחות ניתנים: אתה רשאי להטיל טיהור מזון ומשקה מספר פעמים ביום השווה לדרגתך.

לחשי תחום טיהור

  1. שיקום פחות (Lesser Restoration)
  2. (Remove Blindness/Deafness)
  3. (Remove Disease)
  4. שיקום (Restoration)
  5. הסרת קללה (Remove Curse)
  6. הפגת רוע (Dispel Evil)
  7. גירוש (Banishment)
  8. שיקום דגול (Greater Restoration)
  9. חופש (Freedom)

[לקוח מתוך Mercenaries, בהוצאת Alderac Entertainment Group]

 

יצירה (Creation)

כוחות ניתנים: פעם אחת ביום, הדמות רשאית להשתמש ביצירה פחותה כיכולת דמוית-קסם.

 

לחשי תחום יצירה

  1. זימון מפלצת I (Summon Monster I)
  2. השלמה (Make Whole)
  3. יצירת אוכל ומים (Create Food and Water)
  4. שיקום (Restoration)
  5. קיר-אבן (Wall of Stone)
  6. משתה גיבורים (Heroes’ Feast)
  7. החייאה (Resurrection)
  8. מרפא המונים (Mass Heal)
  9. זימון מפלצת IX (Summon Monster IX)

[לקוח מתוך War, בהוצאת Alderac Entertainment Group]

 

ייאוש (Desperation)

כוחות ניתנים: אתה רשאי להטיל לחשי תחום כאילו הם מושפעים מכישרונות העל-קסם הבאים: לחש מיטבי, לחש מהיר, לחש אילם, לחש חסר תנועה ולחש חודר. לשימוש בכוח זה מחיר כבד, שכן כל פעם שאתה משתמש בו אתה מאבד נק"פ אחד באופן קבוע.

 

לחשי תחום ייאוש

  1. מבטחים (Sanctuary)
  2. הגנת אחר (Shield Others)
  3. יד עוזרת (Helping Hand)
  4. חופש תנועה (Freedom of Movement)
  5. שבירת הקסמה (Break Enchantment)
  6. מילת חזרה (Word of Recall)
  7. מפלט (Refuge)
  8. מסך (Screen)
  9. ראיית הנולד (Foresight)

[לקוח מתוך Gods, בהוצאת Alderac Entertainment Group]

 

כאב/עינוי(Pain/Torture)

כוחות ניתנים: פעם ביום, כיכולת דמוית-לחש, אתה רשאי להפעיל יכולת זו. עליך להצליח בהתקפת מגע כנגד יצור חי. כאשר אתה נוגע ביצור, הוא המום ע"י כאב עז כאילו נפגע ע"י התקפת הלם. היצור זכאי לגלגול הצלת קשיחות מול ד"ק של 10 + דרגתך ככוהן + תוסף החוכמה, בכל סיבוב, על מנת לבטל את ההשפעה ולפעול כרגיל בסיבוב העוקב.

 

לחשי תחום כאב/עינוי

  1. גרימת פצעים קלים (Inflict Light Wounds)
  2. גרימת פצעים בינוניים (Inflict Moderate Wounds)
  3. גרימת פצעים חמורים (Inflict Serious Wounds)
  4. גרימת פצעים אנושים (Inflict Critical Wounds)
  5. מעגל כליה (Circle of Doom)
  6. מפגע (Harm)
  7. חירוף (Blasphemy)
  8. כמישה מחרידה (Horrid Wilting)
  9. יד מוחצת* (Crushing Hand)

* בדומה ללחש ידו המוחצת של ביגבי המופיע בספר לשחקן ע"מ 218.

[לקוח מתוך Evil, בהוצאת Alderac Entertainment Group]

 

כיבוש (Conquest)

כוחות ניתנים: פעם אחת ביום, הדמות מקבל שימוש בכישרון הביקוע למשך כמות סיבובים השווה לדרגתו ככוהן.

 

לחשי תחום כיבוש

  1. פקודה (Command)
  2. ריתוק (Enthrall)
  3. תפילה (Prayer)
  4. כוח שמימי (Divine Power)
  5. עוצמת הצדק (Righteous Might)
  6. הפגה דגולה (Greater Dispelling)
  7. דחייה (Repulsion)
  8. הילת קודש/טומאה (Holy/Unholy Aura)
  9. סופת נקם (Storm of Vengeance)

[לקוח מתוך War, בהוצאת Alderac Entertainment Group]

 

כסף (Money)

כוחות ניתנים: המיומנויות הערכה, תרמית וזיהוי מניע הן מיומנויות מקצוע.

 

לחשי תחום כסף

  1. פקודה (Command)
  2. השלמה (Make Whole)
  3. יצירת אוכל ומים (Create Food and Water)
  4. לשונות (Tongues)
  5. הרכבה (Fabricate)
  6. השבעה/משימה (Geas/Quest)
  7. מפלט (Refuge)
  8. סמל (Symbol)
  9. כבילת נשמה (Soul Bind)

[לקוח מתוך Mercenaries, בהוצאת Alderac Entertainment Group]

 

 

לבירינת' (Labyrinth)

כוחות ניתנים: אתה שולט בניווט בצורה מצוינת ומסוגל למצוא את דרכך בלבירינת'ים ובדרכים עקלקלות אחרות. אתה זוכה לתוסף הארה של 2+ לכל בדיקות חוש הכיוון ואתה חסין למבוך. בנוסף לזה, אתה זוכה לתוסף הארה של 2+ כאשר אתה מנסה לפתור פאזלים.

 

לחשי תחום לבירינת'

  1. גילוי דלתות סודיות (Detect Secret Doors)
  2. איתור חפץ (Locate Object)
  3. עיצוב אבן (Stone Shape)
  4. חיזוי (Divination)
  5. עיניים בולשות (Prying Eyes)
  6. מציאת הדרך (Find the Path)
  7. מבוך (Maze)
  8. זיהוי מקום (Discern Location)
  9. הקרנה אסטרלית (Astral Projection)

[לקוח מתוך Gods, בהוצאת Alderac Entertainment Group]

 

מגפה (Plague)

כוחות ניתנים: אתה הוא השלוחה החיה של מחלות ונגעים. פצעים הנגרמים מהתקפות הקרן שלך מזדהמים. נזקים מלחשי התקפת קרן שלך לא מחלימים כהלכה ונדרש טיפול קסום על מנת לרפאם. ללא ריפוי קסום, נזקים אלה (נזקי נק"פ או נזקי תכונות) מחלימים בקצב איטי של נקודה אחת ליום.

 

לחשי תחום מגפה

  1. גרימת פצעים משניים (Inflict Minor Wounds)
  2. זימון נחיל (Summon Swarm)
  3. מגפה (Contagion)
  4. יניקה (Enervation)
  5. מגפת חרקים (Insect Plague)
  6. מפגע (Harm)
  7. אבדון מזדחל (Creeping Doom)
  8. אצבע המוות (Finger of Death)
  9. יניקת אנרגיה (Energy Drain)

[לקוח מתוך Evil, בהוצאת Alderac Entertainment Group]

 

מורשת טרולים (Ancestry, Trolls)

כוחות ניתנים: תחום ההשפעה נותן למאמיניו של אל הטרולים לאסוף את הידע של טרולים שמתו. פעם ביום, הדמות רשאית לשמר ראש של טרול על מנת להציבו במעגל דיבור*.

 

לחשי תחום מורשת טרולים

  1. הבנת שפות (Comprehend Languages)
  2. אותות (Augury)
  3. שמיעה על-חושית/ראיה על-חושית (Clairaudience/Clairvoyance)
  4. חיזוי (Divination)
  5. תקשור (Commune)
  6. מציאת הדרך (Find the Path)
  7. התגלות (Vision)
  8. זיהוי מקום (Discern Location)
  9. נס (Miracle)

[לקוח מתוך Gods, בהוצאת Alderac Entertainment Group]

* בדומה ללחש דיבור עם המתים, המופיע בספר החוקים לשחקן בע"מ 187, אך הלחש מוטל על ראש משומר של טרול שמת, הטרול המנוח אינו מתנגד ללחש אם המטיל הוא טרול בעל היכולת שנותן תחום השפעה זה (ולכן אינו זכאי לגלגול הצלה).

 

מסורת-האבות

אלוהות: אוכראם, האב הקפדן

כוחות ניתנים: ידע אגדות. הדמות נכנסת למצב של ריכוז עמוק וקוראת לזכרונות אבותיה הקדומים הנישאים בזרם הדם שלה. יכולת זו זהה ללחש בשם זה אך היא אינה דורשת רכיבי לחש. ניתן להשתמש בה אחת לשבוע.

 

לחשי תחום מסורת-אבות

1.      פקודה (Command)

2.      דיבור עם האבות* (Speak with the Ancestors)

3.      מעגל קסם נגד תוהו (Magic circle against Chaos)

4.      חרון הסדר (Order`s Wrath)

5.      אות הצדק (Mark of Justice)

6.      פקודה רמה (Greater Command)

7.      ציווי (Dictum)

8.      מגן הסדר (Shield of Law)

9.      ידו המוחצת של אוכראם** (Ochram`s Crushing Hand)

 

* בדומה ללחש דיבור עם המתים, המופיע בספר החוקים לשחקן בע"מ 187, אך הלחש מוטל על סמל הקודש של כהן של אוכראם שמת (אין צורך בגופה), הכהן המנוח אינו מתנגד ללחש אם המטיל הוא כהן של אוכראם בעצמו (ולכן אינו זכאי לגלגול הצלה).

** בדומה ללחש 'ידו המוחצת של ביגבי' המופיע בספר החוקים לשחקן בע"מ 218.

[לקוח מתוך 'הנמוכים והאמיצים', בן שלום, 2003]

 

מרד-הנעורים

אלוהות: סמארגן, הבן הסורר

כוחות ניתנים: ניתוץ מוסכמות. בכל פעם שבה הדמות מבצעת מעשה בוטה שכולל אקט של מרד, קריאת תיגר, התעלמות ממוסכמות או זלזול גס (הטחת קללה במלך תוך יריקה על הריצפה, הכרזה פרובוקטיבית כי היא עומדת להעניש מישהו, סירוב לפקודה או הוראה), או במקרה והיא ניצלת מהשפעה קסומה המשפיעה על התודעה או אוחזת, משתקת, כולאת או מגבילה בדרך אחרת, היא עלולה להמם את הנוכחים בעוצמת אישיותה הטעונה בכוחו של סמארגן. הדמות יכולה לנצל אחד מהשימושים היומיים שלה ביכולת לגרש או לפקד על אלמתים, תוך שהיא מתעלת את עוצמתו של סמארגן דרכה ופוגעת בכל יצור שאינו תוהני בטווח של 9 מטרים אם הוא נכשל בגלגול הצלת כח רצון מול ד"ק 15. יצורים הנוטים לסדר סובלים ממחסר להצלה זו בשיעור של 1+ תוסף הכריזמה שלך, אם יש כזה. יצור שנכשל בגלגול ההצלה נחשב הלום למשך סיבוב אחד, הוא אינו יכול לפעול ומאבד תוסף זריזות לדרג"ש. כל תוקף נהנה מ- 2+ לגלגול התקפה כנגד יצור הלום. בנוסף, יצור הלום עוזב מיד כל דבר שהוא אוחז.

 

לחשי תחום מרד-הנעורים

1.      הגנה מחוק (Protection from Law)

2.      כוח שור (Bull`s Strength)

3.      מעגל קסם נגד חוק (Magic Circle against Law)

4.      פטיש התוהו (Chaos Hammer)

5.      עוצמת הצדק (Rightous Might)

6.      דחייה (Repulsion)

7.      מילת תוהו (Word of Chaos)

8.      גלימת תוהו (Cloak of Chaos)

9.      הפירוד של סמארגן* (Smargen`s Disjunction)

 * לחש זה זהה ללחש המאגיה 'הפירוד של מורדנקיינן' המופיע בספר החוקים לשחקן בע"מ 200.

[לקוח מתוך 'הנמוכים והאמיצים', בן שלום, 2003]

 

מחלה (Disease)

כוחות ניתנים: חסינות לכל המחלות הטבעיות. כמו כן, אתה זכאי לתוסף בגובה דרגת המטיל שלך לכל גלגולי ההצלה כנגד מחלות קסומות.

 

לחשי תחום מחלה

  1. מים טמאים (Curse Water)
  2. גרימת פצעים בינוניים (Inflict Moderate Wounds)
  3. מגפה (Contagion)
  4. רעל (Poison)
  5. קטילת החיים (Slay Living)
  6. מעגל המוות (Circle of Death)
  7. השמדה (Destruction)
  8. כמישה מחרידה (Horrid Wilting)
  9. יניקת אנרגיה (Energy Drain)

[לקוח מתוך Evil, בהוצאת Alderac Entertainment Group]

 

מנהיגות (Leadership)

כוחות ניתנים: פעם אחת ביום, אתה רשאי להעניק תוסף כשרון של 1+ לכל ההתקפות, בדיקות המיומנות וגלגולי ההצלה של בעלי בריתך. יכולת זו פועלת במשך כמות סיבובים השווה לדרגתך ככוהן ומשפיעה על כל בעלי בריתך במרחק של 60 רגל (18 מטר) ממך.

 

לחשי תחום מנהיגות

  1. הסרת פחד (Remove Fear)
  2. ריתוק (Enthrall)
  3. הצעה (Suggestion)
  4. רגש (Emotion)
  5. שלטון באדם (Dominate Person)
  6. הצעה להמונים (Mass Suggestion)
  7. דרישה (Demand)
  8. הקסמת המונים (Mass Charm)
  9. שלטון במפלצת (Dominate Monster)

[לקוח מתוך Gods, בהוצאת Alderac Entertainment Group]

 

סודות (Secrets)

כוחות ניתנים: המיומנויות תרמית, פענוח כתבים, ידע (כולם) וחיפוש הן מיומנויות מקצוע.

 

לחשי תחום סודות

  1. הבנת שפות (Comprehend Languages)
  2. ערפול חפץ (Obscure Object)
  3. עלומות (Nondetection)
  4. גילוי סקירה (Detect Scrying)
  5. תיבת סתרים* (Secret Chest)
  6. הולכת-שולל (Mislead)
  7. התאיינות (Sequester)
  8. דממת-מוח (Mind Blank)
  9. עצירת זמן (Time Stop)

* בדומה ללחש תיבת הסתרים של לאומונד המופיע בספר לשחקן ע"מ 270.

 [לקוח מתוך Gods, בהוצאת Alderac Entertainment Group]

 

עוצמה (Power)

כוחות ניתנים: אתה זוכה לתוסף של 1+ לכל גלגולי הנזק בקפא"פ.

 

לחשי תחום עוצמה

  1. גרימת פחד (Cause Fear)
  2. ניפוץ (Shatter)
  3. תפילה (Prayer)
  4. כוח שמימי (Divine Power)
  5. מעגל כליה (Circle of Doom)
  6. מפגע (Harm)
  7. מילת עוצמה, עיוורון (Power Word, Stun)
  8. רעידת אדמה (Earthquake)
  9. קריסה (Implosion)

[לקוח מתוך Gods, בהוצאת Alderac Entertainment Group]

 

פחד (Fear)

כוחות ניתנים: איום היא מיומנות מקצוע. מיומנות האיום ולחשי התחום משפיעים על כל יצור בעל נקודות תבונה, גם על יצורים החסינים לפחד (יצורים לא תבוניים ללא חסינות לפחד גם מושפעים). זוהי יכולת על-טבעית.

 

לחשי תחום פחד

  1. גרימת פחד (Cause Fear)
  2. בהלה (Scare)
  3. פחד (Fear)
  4. בלבול (Confusion)
  5. סיוט (Nightmare)
  6. דחייה (Repulsion)
  7. סמל* (Symbol)
  8. טירוף (Insanity)
  9. אנטיפתיה (Antipathy)

* ניתן להשתמש בהשפעת הפחד בלבד.

[לקוח מתוך Gods, בהוצאת Alderac Entertainment Group]

 

צדק (Justice)

כוחות ניתנים: שלוש פעמים ביום, אתה רשאי לבצע בדיוק זיהוי מניע עם תוסף הארה של 15+. פעם ביום אתה רשאי להיכנס להתקף זעם כברברי בדרגה השווה לדרגתך, אך רק במידה ואתה מודע לכך שמישהו שיקר לך.

 

לחשי תחום צדק

  1. פקודה (Command)
  2. אחיזת אדם (Hold Person)
  3. אור צורב (Searing Light)
  4. זיהוי שקר (Discern Lies)
  5. (Mark of Justice)
  6. ראיית אמת (True Seeing)
  7. ציווי (Dictum)
  8. פרץ-שמש (Sunburst)
  9. סופת נקם (Storm of Vengeance)

[לקוח מתוך Gods, בהוצאת Alderac Entertainment Group]

 

צייד (Hunter)

כוחות ניתנים: אתה זוכה לתוסף קדוש של 4+ לכל בדיקות תנועה שקטה.

 

לחשי תחום צייד

  1. משמורת-מוות (Deathwatch)
  2. דממה (Silence)
  3. אפלה (Deeper Darkness)
  4. הערכת מצב (Status)
  5. קטילת החיים (Slay Living)
  6. מציאת הדרך (Find the Path)
  7. זימון מפלצת VII (Summon Monster VII)
  8. זיהוי מקום (Discern Location)
  9. מילת עוצמה, מוות (Power Word, Kill)

[לקוח מתוך Gods, בהוצאת Alderac Entertainment Group]

 

שאפתנות (Ambition)

כוחות ניתנים: המיומנויות תרמית, איום וזיהוי מניע הן מיומנויות מקצוע.

 

לחשי תחום שאפתנות

  1. פגיעה ישירה (True Strike)
  2. ערפול חפץ (Obscure Object)
  3. לשונות (Tongues)
  4. סקירה (Scrying)
  5. פקודה רמה (Greater Command)
  6. בעל-ברית (Planar Ally)
  7. דחייה (Repulsion)
  8. דרישה (Demand)
  9. משאלה (Wish)

[לקוח מתוך Gods, בהוצאת Alderac Entertainment Group]

 

שלטון (Rulership)

כוחות ניתנים: פעם ביום אתה רשאי לומר פקודה באורך מילה אחת שתצוית ע"י יצור בעל קב"פ מקסימאלי השווה לדרגתך. יכולת דמוית-לחש זו זהה ללחש פקודה רמה.

 

לחשי תחום שלטון

  1. פקודה (Command)
  2. אותות (Augury)
  3. תפילה (Prayer)
  4. חיזוי (Divination)
  5. תקשור (Commune)
  6. השבעה/משימה (Geas/Quest)
  7. סקירה דגולה (Greater Scrying)
  8. הילת קודש (Holy Aura)
  9. נס (Miracle)

[לקוח מתוך Undead, בהוצאת Alderac Entertainment Group]

 

שנאה (Hatred)

כוחות ניתנים: פעם אחת לדרגה, אתה רשאי לנקוב בשמו של יצור אחד ויחיד. עד אשר אותו יצור מת או שאתה עולה דרגה, אתה נחשב כאילו היה לך את היכולת אויב מועדף (כמו של הסייר) כנגד אותו יצור. בנוסף לכך, אותה מטרה סובלת ממחסר מורל השווה לדרגתך ככוהן לכל גלגולי ההצלה כנגד לחשי הקודש שלך.

 

לחשי תחום שנאה

  1. משמורת-מוות (Deathwatch)
  2. כוח-שור (Bull’s Strength)
  3. קללה (Bestow Curse)
  4. איתור יצור (Locate Creature)
  5. קטילת החיים (Slay Living)
  6. מבט-כובש (Eyebite)
  7. אצבע המוות (Finger of Death)
  8. זיהוי מקום (Discern Location)
  9. קשירת נשמה (Soul Bind)

[לקוח מתוך Gods, בהוצאת Alderac Entertainment Group]

 

תאווה (Lust)

כוחות ניתנים: ציון תכונת הכריזמה שלך נחשבת כאילו היה גבוה באחד יותר על כל דרגה שלך לצורכי גלגולי דיפלומטיה ותרמית בעת אינטראקציה עם בני אדם ודמויי אנוש. לדוגמה, כוהן דרגה 9, עם כריזמה 13 יחשב כבעל כריזמה 22 לצורך כל גלגולי המיומנות הקשורים לאינטראקציה עם דב"שים.

 

לחשי תחום תאווה

  1. הקסמת אדם (Charm Person)
  2. ריתוק (Enthrall)
  3. רגש (Emotion)
  4. שלטון באדם (Dominate Person)
  5. חולשת-הדעת (Feeblemind)
  6. השבעה/משימה (Geas/Quest)
  7. מפלט (Refuge)
  8. הקסמת המונים (Mass Charm)
  9. משאלה (Wish)

[לקוח מתוך Evil, בהוצאת Alderac Entertainment Group]

 

 

Designation of Open Gaming Content: All domains described on this page, excluding all names (i.e ‘Ochram’) are designated Open Gaming Content, excluding all company, organizations and product names and material designated by its original contributer as Product Identity.

Designation of Product Identity: All other content on this page is considered Product Identity, excluding material derived from the System Reference Document.

All product names, company names, trademarks and registered trademarks, artwork and PI material mentioned anywhere on this site belong to their respected owners, and the Goblin Industry does not contest their rights in any way. If you encountered any suspected breach over copyright laws and/or proper conduct of using copyrighted material in any way on our site, please notify us and we will correct any honest mistake that may have occurred.

This Open gaming License is an inseparable part of this document.